تصویر ثابت

ایران + وردنجان


ایران + وردنجان




برگزیده ها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران +وردنجان و آدرس v50.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خوش آمدید لطفا ازتمامی قسمت های وبلاگ دیدن فرمائید.....نظرات ارزشمندشما راهگشای ماخواهدبــــــــود




ویژگی های امنیتی ویندوز در خصوص فایل و پوشه ها Permissions  بسیار خوب و کاربردی هستند؛ اما گاهی اوقات در روند عملکرد این بخش اختلالاتی به وجود می آید و امکان باز کردن فایل یا پوشه ای که به عنوان admin حق باز کردنش را دارید، ممکن نیست.

در چنین مواردی، خطاهایی نظیر Cannot Delet و یا Access Denied ما را عصبی می کنند. در این هنگام به فکر فرو می رویم که چرا یک فایل که تا چندی پیش از آن استفاده می کردیم، هم اکنون برایمان غیر قابل دسترسی است!
 
برای همیشه از مزاحمت های پیغام ‘Cannot Delete’ خلاص شوید + آموزش تصویری
 
در این گزارش می خواهیم شما را با اپلیکیشن TakeOwnerShip Pro جهت حل مشکل بالا آشنا کنیم؛ البته ابزار های گوناگونی جهت مقابله با این خطاها ساخته شده اند؛ اما این برنامه دارای رابط کاربری ساده و کاربردی تری بوده و با تمام نسخه های ویندوز از vista تا ۱۰ سازگاری دارد.
 
پس از نصب برنامه با پنجره ای مطابق شکل زیر مواجه خواهید شد:
 
برای همیشه از مزاحمت های پیغام ‘Cannot Delete’ خلاص شوید + آموزش تصویری
برای همیشه از مزاحمت های پیغام ‘Cannot Delete’ خلاص شوید + آموزش تصویری
 
در این مرحله باید فایل و یا پوشه ای که برایتان دردسرساز شده است را در آن بیاندازید ( Drag & Drop) و یا از طریق گزینه Browse آن را به برنامه معرفی کنید.در صورتی که یک پوشه را انتخاب کرده باشید، امکان تغییر دستورالعمل ها و Premissions تمام محتوی آن را نیز خواهید داشت؛ این کار را به کمک تیک دار کردن عبارت Include Subfolders & Files انجام دهید.
 
در نهایت بر روی گرینه Take Ownership کلیک نمایید تا پیغام موفقیت عملیات در صفحه نمایان گردد. حال می توانید به راحتی به فایل، برنامه و یا پوشه ی مربوطه دسترسی داشته و یا آن را حذف نمایید.
 
همان طور که گفتیم، این برنامه با ویندوزهای نسخه ویستا، ۷، ۸، ۸.۱ و همچنین ویندوز ۱۰ سازگاری کامل داشته و مشکلی برای شما عزیزان به وجود نخواهد آورد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:, ] [ 21:49 ] [ alimola ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.













Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت