تصویر ثابت

ایران + وردنجان


ایران + وردنجان




برگزیده ها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران +وردنجان و آدرس v50.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خوش آمدید لطفا ازتمامی قسمت های وبلاگ دیدن فرمائید.....نظرات ارزشمندشما راهگشای ماخواهدبــــــــود




کی از وسیله هایی که هر روزه کاربران کامپیوتر با آن سر و کار دارند ماوس است.برای انتخاب یک ماوس خوب باید به نکاتی توجه کنید تا راحتی کار با این وسیله را تجربه کنید.در این گزارش ما به شما آموزش می دهیم که چطور می توانید یک ماوس مناسب برای لپ تاپ یا کامپیوتر خود بخرید.

 
قبل از خرید یک ماوس مناسب حتما این نکات را بخوانید

ماوس ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند:

ماوس با سیم و ماوس بی سیم

 
 
قبل از خرید یک ماوس مناسب حتما این نکات را بخوانید
 
 
 

ماوس های با سیم
ماوس های با سیم نیز خود به دونوع تقسیم می شوند:
 
ماوس هایی با سیم ثابت: 
این ماوس ها متداول ترین نوع ماوس ها در نزد کاربران است.
 
ماوس هایی با سیم جمع شونده: 
این گونه ماوس ها دارای یک سیم جمع کن بر روی سیم ماوس هستند. بیشتر افرادی که با لپ تاپ کار میکنند از این گونه ماوس ها استفاده می کنند.
 
قبل از خرید یک ماوس مناسب حتما این نکات را بخوانید
 
ماوس های بی سیم
ماوس های بیسیم نیز خود به دو دسته تقسیم می شوند:
 
ماوس های بلوتوث
 
ماوس هایی بر پایه امواج رادیویی
 
(هرکدام به تکنولوژی استفاده شده در آنها اشاره می کند)
 
بعد از بررسی تکنولوژی اتصال ماوس ها، به شکل ظاهری آن ها می پردازیم.
 
شاید فکر کنید که این تنوع در ظاهر برای زیبایی و کاربرد سلیقه ای است و کاربرد خاص دیگری ندارد. ولی این طور نیست، شکل و اندازه ماوس ها بنا به دلایلی اینگونه طراحی شده اند.

در ادامه به چند نمونه از فرم های رایج ماوس ها در زیر اشاره می کنیم:
 
ماوس کف دستی:
این گونه ماوس ها از نظر اندازه از بزرگترین ماوس ها بشمار می آیند. زمانی که از این نوع ماوس ها استفاده می کنید کل کف دستتان بر روی ماوس قرار میگیرد و به اصطلاح در حالت استراحت قرار می گیرد.

انگشتانتان در امتداد ماوس و بر روی دکمه ها قرار می گیرد. این ماوس برای استفاده در زمان طولانی توصیه می شود ولی یک ایراد دارد، برای کار های ظریف نمی توان از آن استفاده کرد چون برای حرکت باید کل کف دست حرکت کند و مناسب انجام کار های ظریف نمی باشد.

 
قبل از خرید یک ماوس مناسب حتما این نکات را بخوانید
 
 
ماوس نوک انگشتی:
این ماوس ها بر خلاف ماوس های قبلی هستند و با کف دست هیچ نقطه تماسی ندارد. در این ماوس حرکات با نوک انگشتان انجام می شود و برای کار های ظریف مناسب است. ولی در این ماوس ها دست در حالت استراحت قرار ندارد.
 
 
ماوس چنگکی:
این گونه ماوس ها در بین ماوس های بالا قرار می گیرند، هم با کف دست تماس دارند و هم انگشتان به صورت چنگکی ماوس را هدایت می کند.اینگونه ماوس ها نیمه بزرگ هستند و راحتی کمتری نسبت به ماوس های کف دستی دارند ولی زمان بیشتری را می توان از آن ها استفاده کرد.ویژگی دیگر ماوس ها دارا بودن دکمه های متعدد بر روی آن ها است. این دکمه ها برای زیبایی به کار نمی رود، هر کدام از این دکمه ها کار خاصی را انجام می دهد و بعضی برای بازی خور ها ساخته شده اند تا در حین بازی عملیات خاصی را انجام دهد.ویژگی مهم دیگر در انتخاب ماوس حساسیت آن است. ماوس های قدیمی دارای غلطکی در زیر آن بودند که حرکت ماوس توسط این غلطک تعیین میشد و از دقت بسیار کمی برخوردار بود.

در نسل بعدی از لامپ های LED و گیرنده حساس به نور در زیر ماوس ها استفاده شد که دقت خوبی داشتند ولی ایرادی که در آن ها وجود دارد، بر روی هر سطحی قابل استفاده نیستند و با سطح های شیشه ای و براق کار نمی کنند.

گفتنی است؛حساسیت ماوس را با واحدی به نام DPI مشخص میکنند، هرچی این عدد بالاتر باشد حساسیت ماوس شما نیز بالاتر می رود، پس ماوسی را انتخاب کنید که از حساسیت بالایی برخوردار باشد.
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 2 مرداد 1394برچسب:, ] [ 22:47 ] [ alimola ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.













Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت