تصویر ثابت

ایران + وردنجان


ایران + وردنجان




برگزیده ها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران +وردنجان و آدرس v50.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خوش آمدید لطفا ازتمامی قسمت های وبلاگ دیدن فرمائید.....نظرات ارزشمندشما راهگشای ماخواهدبــــــــود




عمو برات متولد ۱۳۳۲ در قوچان است وی از بیست سالگی که وارد تهران شده در سالن های غذا خوری وتالارها پذیرایی مشغول به کار شد،حالا بعد از 10 سال در پارک آزادگان کار میکند.

 
عمو برات نگهبان سرویس بهداشتی است و از آن جایی که دوست دارد محل کارش متفاوت باشد.  
 
وی درتشریح کار خود گفت: "۷ سال پیش گلکاری و تزئین این دستشویی را آغاز کردم. خیلی با خوشحالی و ذوق این کار را انجام می دادم. اما برخی می گفتند مگر سالن اجلاس است؟ مگر عروسی گرفته ای؟ حتی عده ای می گفتند مردم خرابشان می کنند اما من گوش نمی دادم و کار خودم را می کردم.
 
اوایل گل های طبیعی می آوردم. یکبار همین نزدیکی یک کامیون گل و گیاه چپ کرد و بارش به زمین ریخت. دیگر گل ها به کارش نمی آمدند چندتا برداشتم و اینجا گذاشتم. اما چون درو دیوار را مجبورم با مواد شیمیایی بشورم گل های طبیعی نمی مانند و از بین می روند. برای همین با گل های مصنوعی تزیین شان کردم."
 
 
 
 
این حرکت عمو برات با استقبال مسئولین و پیمانکاران پارک رو به رو شده است.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ دو شنبه 29 تير 1394برچسب:, ] [ 18:17 ] [ alimola ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.













Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت