تصویر ثابت

ایران + وردنجان


ایران + وردنجان




برگزیده ها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران +وردنجان و آدرس v50.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خوش آمدید لطفا ازتمامی قسمت های وبلاگ دیدن فرمائید.....نظرات ارزشمندشما راهگشای ماخواهدبــــــــود




١٠بازی موبایل که برای کودکان مفید است

دراین گزارش به معرفی 10بازی موبایل که برای کودکان مفید است، می پردازیم.

این روزها، گوشی‌ها و تبلت‌ها به یکی از اسباب‌بازی‌های غیررسمی کودکان تبدیل شده است. چرا که دنیای فناوری برای کودکان هم بازی‌های فراوانی را فراهم کرده و همین هم باعث توسعه این حوزه شده است. حال با پذیرش این واقعیت برای پدر و مادرها، انتخاب بازی‌های خوب یکی از دغدغه‌ها شده است. در این مطلب به شما پیشنهادی می‌دهیم که علاوه بر سرگرم کردن کودکتان، آموزش‌هایی را در جهت ایجاد خلاقیت و تقویت هوش به همراه داشته باشد.

در ادامه به معرفی 10 بازی برای افزایش سطح هوشیاری کودکتان می پردازیم.


 1. In Quest For A Treasure (جست‌وجو برای گنج): تعداد بسیار زیادی از بازی‌های این‌چنینی برای موبایل وجود دارد. کشف اخیر من بازی Machinarium h/t Serge Malenkovich  است. بازی‌هایی که از این دسته می‌توانم معرفی کنم: بازی Botanicula و Jack and the beanstalk است.

١٠بازی موبایل که برای کودکان مفید است


۲. Tactile and visual perception (لمس و ادراک بصری ): چیز دیگری که غیر از بازی باید در نظر داشته باشیم، شرکت تولید‌کننده آن است. یکی از آخرین بازی‌های به‌دست آمده از این دست، بازی Toca Nature است.


١٠بازی موبایل که برای کودکان مفید است



 ٣. What‘s there inside?(در داخلش چه چیزی وجود دارد؟): کنجکاوی باعث می‌شود به سمت مشاغل سخت بروند. هزاران برنامه برای موبایل با محتوای رشته‌های علوم طبیعی وجود دارد. به‌عنوان مثال می‌توانید با بازی The Human Body شروع کنید. یک برنامه فوق‌العاده که در مورد تمام نقاط بدن توضیح می‌دهد.

 ۴. Art House (خانه طراحی): مغز مانند یک ماهیچه است. زمانی که بدون گرم کردن ورزش می‌کنید بدن بیش از حد اسیدلاکتیک تولید می‌کند و احساس کاملا ناخوشایندی پیدا خواهید کرد. من از بازی Limbo و مشابهاتش مانند OddPlanet یا Leo\'s Fortune  لذت می‌برم.



١٠بازی موبایل که برای کودکان مفید است


 ٥. Esher\'s Rubik کمی استراحت کردید؟: حال به تمرین باز گردیم. چرخاننده بعدی ذهن یک برنامه کوچک است که در جهت درمان بیماری به‌عنوان «ناامیدی» مفید است. من شما را به منبعی معرفی می‌کنم که انبوهی از مشابهات این برنامه را داراست.

١٠بازی موبایل که برای کودکان مفید است



 ۶.  Per aspera ad astra برنامه Sky Guide (با نسخه مخصوص کودکان به نام Star Walks kids): می‌تواند کمک بسیاری برای شما باشد.


١٠بازی موبایل که برای کودکان مفید است


 ۷. Cowlick: آیا کسی هست که تا به حال بازی Cut the Rope را انجام نداده باشد؟ خب این بازی کشش ذهنی را تحریک و تقویت می‌کند و واقعا هم نمی‌دانم چرا اسم شخصیت اصلی «Cowlick» است.

٨. Kung Fu Panda: یک توصیه منحصربه‌فرد برای بچه‌های کوچک: یک‌سری برنامه با نام Dr.Panda وجود دارد. این بازی ویژگی خاصی ندارد، اما هم برای کودکان هم والدین سرگرم‌کننده خواهد بود.

١٠بازی موبایل که برای کودکان مفید است



 ٩. When there‘s a wit, there‘s a way (وقتی هوش باشد راه پیدا می‌شود): در این‌جا یک توسعه برای نوابغ و بچه‌هایی که به مدرسه می‌روند تا خواندن و ریاضی یاد بگیرند، دارم. من برای تقویت دروس فرزندانم ۲ برنامه دانلود کردم:   Match Academy  و Word Academy که کاملا ذهن فرزندان را به چالش می‌کشاند. پسر من اصول اولیه را در چند روز اول یاد گرفت و در آن بسیار ماهر شد.

١٠. Minecraft هیچ شرحی برای این بازی وجود ندارد. هر کسی باید آن را امتحان کند.


١٠بازی موبایل که برای کودکان مفید است




منبع:شفاف



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ سه شنبه 5 آبان 1394برچسب: ١٠بازی موبایل که برای کودکان مفید است , ] [ 21:28 ] [ alimola ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.













Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت